Beste ouders van een jong gezin!

Kijken jullie uit naar het moment dat je kind de eerste keer te communie gaat
of het vormsel ontvangt?
Ben je bereid om als gezin mee te gaan in dit ontdekken en uitkijken naar die Jezus?
Fijn! Laat het ons weten waardoor we je kunnen informeren over de aanpak
en uitnodigen om deel te nemen aan activiteiten.
Je voornaam : Je achternaam : Papa of Mama ? (kies) E-mailadres : Desgewenst maar niet verplicht : Tel/gsm : Adres straat + nr : Postcode+gemeente : - Graag hieronder naam, geboortedatum en school opgeven van alle kinderen van jullie gezin, zodat we jullie een aangepast aanbod kunnen bieden: 1. Voornaam : - achternaam : geboortedatum : - School (kies) : 2. Voornaam : - achternaam : geboortedatum : - School (kies) : 3. Voornaam : - achternaam : geboortedatum : - School (kies) : 4. Voornaam : - achternaam : geboortedatum : - School (kies) : 5. Voornaam : - achternaam : geboortedatum : - School (kies) :
Aanvrager gaat akkoord met de privacyvoorwaarden van de Rupelkerk. Aanvrager gaat akkoord om info per e-mail te ontvangen van de Rupelkerk.

<-- dit duurt even...!